ČASTÉ DOTAZY

Infinit Sen

KATEGORIE VAŠICH OTÁZEK

obecné dotazy

Kde mohu zaparkovat? 

Zaparkovat můžete zdarma na venkovním parkovišti přímo před vchodem do areálu hotelu. Další místa k parkování jsou jen pár kroků od hotelu Sen. Při příjezdu ze silnic E55 do obce Senohraby je vám k dispozici zdarma nové parkoviště P1 hned za mostem v ulici Hlavní (viz mapa).


Dá se k vám dostat jinou dopravou než autem? 

Ano, do wellness jezdí dva shuttle busy, které nás spojují s vlakovým nádražím Senohraby na trase Praha - Benešov. Shuttle busy jezdí zdarma a kyvadlově dle jízdního řádu každý den. Více informací zde.
V letních měsících jsme připraveni také na cyklisty (úschovna kol k dispozici na recepci hotelu).


Mohu u vás platit benefity?

Ano. Přijímáme benefity Relax Pass, Focus Pass, Dárkový Pass, Bonus Pass či Flexi pass, Unišeky, Unišeky+, Unišeky+ FKSP, Cadhoc, Edenred Multi, Edenred Sport&kultura, EdenredCompliments, Cafeterie BENEFITY, BENEFIT PLUS nebo je možné uplatnit dárkové poukazy Infinit.

Přijímáme také karty Flexi Pass a Multi pass Card, eBenefity, či Edenred Benefits.


Berete Multisport a jaké jsou podmínky?

Ano. Multisport kartu lze využít na 120 minutový vstup, kdy Multisport Benefit hradí 110 až 130 Kč z ceny služby wellness (v závislosti na typu karty) . Pokud byste chtěli zůstat ve wellness déle, je to samozřejmě možné. Výše zlevněné částky zůstává stejná, odečte se jen z ceny dražšího tarifu.


Co je Infinit karta  a jak funguje?

Infinit karta je kreditní karta, se kterou získáváte zvýhodněné vstupné oproti hotovostní platbě. Založení IK je bezplatné. Jediná podmínka pro získání členství je minimální vklad 2 000 Kč. Vyřízení karty vám zabere pár minut, stačí vyplnit základní údaje a karta vám bude následně vystavena. Více informací najdete ZDE.


Kdy mi vyprší kredit na mé IK kartě?

Kredit na vaší kartě má neomezenou platnost, záleží tedy na vás, kdy jej vyčerpáte. Kredit a pohyby na Infinit kartě můžete sledovat skrz klientskou zónu.


Je možné dobít si IK kartu online? 

Ano, můžete tak učinit v Klientské zóně. Tato zóna umožní vlastníkovi Infinit karty nahlédnout do svého účtu, sledovat pohyb a také umožní okamžité dobíjení kreditu na svoji kartu. Dalším plusem je zobrazení čárového kódu karty přímo v přehledu uživatele, což znamená, že nebudete muset nosit Infinit kartu s sebou, ale nově bude stačit přihlášení ke svému účtu a následné předložení telefonu s kódem na recepci. Dobít kredit můžete pomocí platební karty, karty eBenefity UP nebo skrz platební bránu Benefity Plus.


Dá se u vás občerstvit?

Ano, ve wellness jsou k dispozici dva fresh bary s nabídkou nápojů a  čerstvého, zdravého občerstvení. V areálu hotelu je pak možné využít i restauraci, kde si můžete vybrat z denního a stálého menu. 


Jedeme k vám poprvé, jak to u vás funguje?

Na recepci dostanete v ceně vstupu k zapůjčení osušku a prostěradlo. Vzhledem k venkovní poloze wellness, doporučujeme vzít si vlastní pantofle či župan. Pokud zapomenete, lze si jednorázové pantofle zakoupit za 50 Kč, župan lze zapůjčit za 80 Kč. Pokud chcete využít dárkový poukaz,  je potřeba si ho vzít s sebou vytištěný ne.


Je možné u vás uložit cennosti? 

Ano, ke vstupu do wellness vám zapůjčíme čipové hodinky, se kterými můžete zamknout vaše cennosti do trezoru u recepce. Uschování cenností do trezoru je zdarma.


Jsou u vás převlékací boxy?

Ano, po průchodu turnikety jsou k dispozici prostorné společné šatny s několika převlékacími boxy. Za šatnami jsou oddělené pánské a dámské sprchy a toalety. Převlékací boxy jsou také u termálního bazénu.


Mohu na recepci zakoupit dárkový poukaz? 

Ano, je možné zakoupit poukaz na jakoukoli službu z naší nabídky. Vybrat si můžete jak na recepci, tak i z pohodlí domova na našem e-​shopu www.infinitdarky.cz


Lze prodloužit poukaz do wellness?

Ve většině případů je to možné. Zavolejte nám s nachystaným kódem poukazu nebo napiště na e-​mail: darky@infinit.cz.


Je nutná rezervace do wellness?

Vstup do wellness je bez rezervace. Pokud byste měli zájem o masáž, je nutné si ji předem rezerovat na tel.: +420 702 157 152.


Máte k dispozici župan a pantofle?

V ceně vstupů je zahrnuto zapůjčení 1 osušky
a 1 prostěradla. Za poplatek 80 Kč nabízíme k zapůjčení župan a za 50 Kč jednorázové pantofle.


Máte výhodnější vstupné pro seniory a zdravotně postižené?

Ano, lze u nás využít slevy pro seniory a ZTP, také poskytujeme zvýhodněné vstupy přes den v pracovním týdnu - více v ceníku.


Máte bezbariérový přístup?

Wellness nemá bezbariérový přístup. 


Saunový svět

Ve wellness mi někdo omylem vzal ručník. Jak situaci řešit?

Bohužel i to se někdy stává. Novou osušku vám zapůjčíme na baru či recepci. Při příštím odložení osušky doporučujeme osušku označit pomocí kolíčků, které jsou v šatnách nebo ji zmuchlat a přiložit ji například k pití, či saunovým doplňkům, nikdo si pak vaší osušku nesplete se svou.


Když jsme ve wellness více času než 120/​180 minut, platíme znovu další vstup?

Ne, čas se vám počítá pouze po minutách z ceny základního vstupu. V praxi to vypadá tak, že pokud se 10 minut zpozdíte, zaplatíte pouze 10 minut času a ne celý nový vstup. V případě, že strávíte ve wellness delší čas a už se vám vyplatí výhodnější vstup - náš systém vám ho automaticky započítá. Nemusíte tak dopředu přemýšlet, co je pro vás výhodnejší, vždy zaplatíte nejnižší možnou cenu.


Mohou do sauny děti?

Wellness je z bezpečnostních důvodů určeno pouze pro dospělé a osoby vyšší než 145 cm. Děti do 15 let musí být pod neustálým dohledem doprovodu osoby starší 18 let.


Jak často bývají saunové ceremoniály?

Rozpis a témata ceremoniálů najdete zde a ve vstupním vestibulu do wellness a před ceremoniálními saunami.


Mohu do sauny v plavkách?

Ne. Při saunování je nutné být bez plavek, a to především z hygienických důvodů. Saunovat se můžete nazí na prostěradle či se pohodlně zabalit do prostěradla či saunovacího kiltu. Ve společných prostorech je třeba být zahalen do prostěradla či osušky, které od nás dostáváte k ceně vstupu do wellness.


termální bazén

Je nutné mít do bazénu pánské plavecké plavky, nebo mohu mít šortky?

Lze mít i šortky, ovšem z hygienických důvodů to musí být plavky, ne kraťasy na ven ani spodní prádlo.


Co s sebou potřebuji při návštěvě bazénu? 

Zapomenout byste neměli plavky, i ty je možné u nás zakoupit. V zimních dnech doporučujeme vzít si čepici nebo využít saunovací čepici. Osušku u nás dostanete v rámci vstupu do wellness. 


Zapomněl/​​a jsem si u vás plavky...

Zavolejte na naši recepci, kde zkontrolujeme ve ztrátách a nálezech, zda se plavky našly. Pokud se plavky najdou, po dobu 14 dní budou uloženy na recepci k vyzvednutí. 


Jaká je teplota bazénů?

Teplota termálního bazénu je regulována podle aktuálního počasí, aby bylo koupání při nižších teplotách ideální místo pro relaxaci a při vysokých teplotách osvěžující. Aktuální teplotu vody najdete na ceduli u bazénů nebo ve webové sekci termální bazén.


Nabízíte vstup pouze do bazénu?

Ne. Termální bazén si vždy můžete užít spolu se saunovým světem v rámci jednoho vstupu do wellness.


masáže

Jdu poprvé na masáž. Jak to u vás funguje?

Nejprve si telefonicky nebo osobně vytvořte rezervaci na masáž. Na masáž doražte o 10 až 15 minut dříve, tento čas slouží na to, aby vás recepční seznámila s pobočkou a abyste se mohl/​a osprchovat, uložit cennosti do trezorku/​skříňky, atd. Před masáží se prosím osprchujte, teplá sprcha vám krásně rozehřeje svaly. Následně se zahalte do prostěradla, na sobě si můžete nechat spodní díl vašeho spodního prádla, nicméně vzhledem k vašemu pohodlí se doporučujeme svléci úplně - nemusíte se bát, intimita bude za každé situace zachována. Poté si vás vyzvedne masér/​ka a sdělí vám všechny informace týkající se vaší procedury. K masáži dostanete zdarma sklenici s vodou, a to jak před, tak i po masáži.


Lze potvrdit objednanou masáž  e-mailem?

Masáže potvrzujeme den předem pomocí SMS. Pokud si budete přát, uveďte při telefonickém objednávání váš email a my vám masáž touto cestou potvrdíme.


Děláte v masérnách i fyzioterapii?

Samotnou fyzioterapii v naší nabídce nemáme, nicméně při masážích náš proškolený masérský tým prvky fyzioterapie používá a po konzultaci s vámi se rádi zaměří na problém, se kterým přicházíte.


Nenašli jste odpověď? Napište nám